Bosch

Garanție Bosch
Pentru scule electrice profesionale 3 ani
Pentru scule electrice de grădină 2+1 ani
Scule electrice de meșterit 2+1 ani
Profesional - acumulatori GBA si incarcator 3 ani (cu inregistrare)
Gradina/Bricolaj - acumulatori PBA si incarcator 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/pro360/

 

 


Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#


Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia/

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/

 

"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"

dremel

Dremel garanție
Garanție 2 ani

Acumulatori 1 an

Înregistrare online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Puteți solicita reparația online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia-on-line/

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/

makita

Makita garanție
Pentru scule profesionale 1+2 ani
Pentru scule de grădină 1+2 ani
Acumulator 1+1 an ( cu inregistrare)
Incarcator 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

dolmar_logo

Dolmar garanție
garanție 1+2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

agrimotor_logo

Agrimotor garanție
Agrimotor 1 an
Rotalux 1 an
Pulverizator tip roabă 1 an
Altrad 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

betaix_logo

Bétaix garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

eurokomax_logo

Eurokomax garanție
AGT 1 an
Master 1 an + 2 ani
Orit 1 an 

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://masterwarranty.danthermgroup.com/login

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:

vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat garantie extinsa

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

 

zarges

Zarges garanție
Garanție 10 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a sesiza un defect al produsului ne puteti contacta la:
vanzari@zivtool.ro
Tel:
+40377102238

Documentele necesare:

Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.

aqualift

Aqualift garanție
Aqualift 1 an
Calpeda 1 an
Zenit 1 an
Evak 1an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

tresz

Tresz garanție
Arven 1 an
TR 1 an
Agrowatt 1 an
NTC 1 an
OMAER 1 an
Rabbit 1 an
Technoflex 1 an
Tower light 1 an
Jeonil 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

betta

Betta garanție
Compresor 1 an
Pneutec sau alte unelte penumatice 6 luni

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel:
+40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

hodwelding

Hód-welding garanție
B-FORCE 1 an
Deca 1 an
GYS 1 an
HW 1 an
Jasic 1 an
Mastroweld 1 an
MIG CO 1 an
Tecna 1 an
Aparat cu acumulator/ Acumulatori 6 luni

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

 

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

brennenstuhl

Brennenstuhl garanție
Lanterna cu LED 2 ani
Prelungitoare pe tambur 3 ani
Alte produse 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In cazul defectarii produsului, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, noi asiguram sa trimitem curierul la Dvs. pentru ridicarea gratuita a echipamentului defectat, iar dupa reparatia acestuia inapoiem gratuit tot prin curier.
Va rugam sa ne lasati in cutie la un loc usor vizibil si accesibil urmatoarele: - certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

dewalt

Dewalt garanție
Dewalt 1+2 ani
Dewalt (Pistoale de bătut cuie, Compresoare și Generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani
Stanley Fatmax scule de mână 1 an
Acumulatori și încărcătoare 1 an


Înregistrarea online pentru EXTINDEREA GARANTIEI IN in max. 28 zile de la data cumpararii
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:

Nume partener service autorizat

Adresă sediu central

Număr de telefon

Adresă email

service central

Link pagină internet

 

 

Categorii produse asistate

 

Yalco  Romania Srl

 București, Sector 2 Șoseaua Pipera nr 48

0730522656

service@yalco.ro

https://www.yalco.ro/contactati-ne

Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare  benzină sau motorină

 

Edelweiss Group Srl/Scule.ro

București, Sector 6

Str. Drumul Osiei, Nr. 76

021 319 13 10

service@edelweissgrup.ro

https://edelweissgrup.ro/infocenter/service

Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare  benzină sau motorină

ADN Com Autoserv S.R.L.

București,Sector 6, str. Mărgeanului, nr. 107A

 

0766 078 532

office@adn-facom.ro

 

https://adn-facom.ro/wp/contact/

Onorează comenzi și pentru unelte din Germania, Regatul Unit sau SUA

Epinvest

Cluj, Florești

Str. Avram Iancu 502-504

 

0755 025 863

service@epinvest.ro  

 

 

https://epinvest.ro/contact

 

Gama completă

Triton Srl

Constanța

B-dul Aurel Vlaicu, Nr. 217

0758 253 610

bucuresti@triton.com.ro

https://www.triton.com.ro/contact

Gama completă

ABC Unelte/ABC International SRL

 

Tulcea, Str CD Gherea, Nr 5, Bl 1, Parter

 

0784.863.583

https://abcunelte.ro/content/2-contact

 

Gama completă

Pentru locația în România al  magazinelor și centrelor de service vă rugăm accesați link-urile din tabel

 

Yalco și Edelweiss din București sunt singurii parteneri de service, care oferă asistență pentru generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare pe  benzină sau motorină

 

 


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

geofennel

Geo-fennel garanție
Garanție 2 ani

Acumulator / incarcator 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

originalflex

Flex garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://originalflex.hu/hu/kiterjesztett-garancia

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

leica logo

Leica garanție
Disto 2+1 an
Lino 2+1 an

Acumulator / incarcator 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=ro#

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Leo logo

Leo garanție
Garanție 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

milwaukee_logo

Techtronic garanție
AEG scule 1+2 ani

Milwaukee acumulator 2 ani
Milwaukee incarcator 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://warranty.aeg-powertools.eu/ro-ro/registration

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Nilfisk_logo

Nilfisk garanție

Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Comandă reparație telefonic/ prin mail
dan.zgabei@nilfisk.com
+40735 179 270

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factura
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Nilfisk România oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit.
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance/Pages/Services-maintenance.aspx
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance

rothenberger_logo

Rothenberger garanție
Presa 1 an
Scule electrice 1 an
Aparate de inspecție 1 an

Acumulator / incarcator CAS 3 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

italia_logo

Italia Star garanție
Bisonte 1 an
Imer 1 an
Montolit 1 an
Senci 1 an
Titan 1 an
Ford 1 an
Genmac 1 an
Technoplast 1 an
Washer 1 an
Wagner 1 an
Batmatic 1 an
Rokamat 1 an
Columbia 1 an
Rotair 1 an
Silla 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
+40755090519
+40758644374

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/

ztrust logo

Ztrust garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

optimum logo

Optimum garanție
Aircraft 1 an
Cleancraft 1 an
Metalcraft 1 an
Optimum 1 an
Scweisskraft 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

john deere logo

John Deere garanție
Garanție 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Servicele autorizate John Deere din România

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România

metabo logo

Metabo garanție
Scule si masini 3 ani
Acumulator / incarcator 3 ani
 

Inregistrare pentru garantie extinsa:
 https://portal.metabo-service.com/ro-RO/service-ul-meu

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

gude logo

Gude garanție
Produse sub pret de achizitie 1500 LEI cu TVA >>> garantie 1 an
Produse cu pret de achizitie intre 1501 LEI si 4000 lei cu TVA >>> garantie 2 ani
Produse cu pret de achizitie peste 4001 LEI lei cu TVA >>> garantie 3 ani

Acumulator / incarcator 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

grundfos logo

Grundfos garanție
2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

bautool logo

Bautool garanție
1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

senco logo

Senco garanție
Masini pneumatice Xtreme Pro 5 ani
Masini pneumatice Pro 1 an
Masini semi-pro 1 an
Masini cu cartus de gaz 2 ani pentru masini, 1 an pentru acumulatori
Masini de insurubat cu acumulator 5 ani pentru masini, 1 an pentru acumulator
Masini de batut cuie cu acumulator 2 ani pentru masini, 1 an pentru acumulator


Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

iweld logo

Iweld garanție
QUICKSILVER (produse industriale) 1 an
GORILLA (hobby, bricolaj, intreprinderi artizanale) 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

panelectrode logo

Panelectrode garantie
Garantie 2 ani

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei:
NU EXISTA

Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta prin email sau telefonic:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

pedrollo_asztali

Pedrollo garantie
Garantie 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat (copie)

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat
Trimitem curier dupa produsul.

husqvarna logo

Husqvarna garantie
Garantie 1 an

Acumulator / incarcator 1 an

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA

Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.