Garanție Bosch
Pentru scule electrice profesionale 3 ani
Pentru scule electrice de grădină 2+1 ani
Scule electrice de meșterit 2+1 ani
Profesional - acumulatori GBA si incarcator 3 ani (cu inregistrare)
Gradina/Bricolaj - acumulatori PBA si incarcator 2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/pro360/
Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#
Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia/
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație)
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/
"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"
Dremel garanție
Garanție 2 + 1 an
Acumulatori 1 an
Înregistrare online pentru extinderea garanției
https://www.dremel.com/ro/ro/my-dremel/overview
Puteți solicita reparația online
https://www.dremel.com/ro/ro
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
TREBUIE DUS/TRIMIS LA UN SERVICE DE GARANȚIE
Acesta trebuie returnat sau trimis în întregime vânzătorului sau unuia dintre centrele de service enumerate pe WWW.DREMELEUROPE.COM, împreună cu dovada de cumpărare originală, care trebuie să includă data achiziției și descrierea produsului.
Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/
Makita garanție
Pentru scule profesionale 1+2 ani
Pentru scule de grădină 1+2 ani
Acumulator 1+1 an ( cu inregistrare)
Incarcator 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Dolmar garanție
garanție 1+2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Agrimotor garanție
Agrimotor 1 an
Rotalux 1 an
Pulverizator tip roabă 1 an
Altrad 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Bétaix garanție
Garanție 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Eurokomax garanție
AGT 1 an
Master 1 an + 2 ani
Orit 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://masterwarranty.danthermgroup.com/login
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat garantie extinsa
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Zarges garanție
Garanție 10 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a sesiza un defect al produsului ne puteti contacta la:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.
Aqualift garanție
Aqualift 1 an
Calpeda 1 an
Zenit 1 an
Evak 1an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Tresz garanție
Arven 1 an
TR 1 an
Agrowatt 1 an
NTC 1 an
OMAER 1 an
Rabbit 1 an
Technoflex 1 an
Tower light 1 an
Jeonil 1 an
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Betta garanție
Compresor 1 an
Pneutec sau alte unelte penumatice 6 luni
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Hód-welding garanție
B-FORCE 1 an
Deca 1 an
GYS 1 an
HW 1 an
Jasic 1 an
Mastroweld 1 an
MIG CO 1 an
Tecna 1 an
Aparat cu acumulator/ Acumulatori 6 luni
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Brennenstuhl garanție
Lanterna cu LED 2 ani
Prelungitoare pe tambur 3 ani
Alte produse 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In cazul defectarii produsului, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, noi asiguram sa trimitem curierul la Dvs. pentru ridicarea gratuita a echipamentului defectat, iar dupa reparatia acestuia inapoiem gratuit tot prin curier.
Va rugam sa ne lasati in cutie la un loc usor vizibil si accesibil urmatoarele: - certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!
Dewalt garanție
Dewalt 1+2 ani
Dewalt (Pistoale de bătut cuie, Compresoare și Generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani
Stanley Fatmax scule de mână 1 an
Acumulatori și încărcătoare 1 an
Înregistrarea online pentru EXTINDEREA GARANTIEI IN in max. 28 zile de la data cumpararii
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Nume partener service autorizat | Adresă sediu central | Număr de telefon Adresă email service central | Link pagină internet
| Categorii produse asistate |
Yalco Romania Srl | București, Sector 2 Șoseaua Pipera nr 48 | 0730522656 service@yalco.ro | Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare benzină sau motorină | |
Edelweiss Group Srl/Scule.ro | București, Sector 6 Str. Drumul Osiei, Nr. 76 | 021 319 13 10 service@edelweissgrup.ro | Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare benzină sau motorină | |
ADN Com Autoserv S.R.L. | București,Sector 6, str. Mărgeanului, nr. 107A
| 0766 078 532
| Onorează comenzi și pentru unelte din Germania, Regatul Unit sau SUA | |
Epinvest | Cluj, Florești Str. Avram Iancu 502-504
| 0755 025 863 service@epinvest.ro
|
Gama completă | |
Triton Srl | Constanța B-dul Aurel Vlaicu, Nr. 217 | bucuresti@triton.com.ro | Gama completă | |
ABC Unelte/ABC International SRL |
Tulcea, Str CD Gherea, Nr 5, Bl 1, Parter
|
Gama completă | ||
Pentru locația în România al magazinelor și centrelor de service vă rugăm accesați link-urile din tabel
Yalco și Edelweiss din București sunt singurii parteneri de service, care oferă asistență pentru generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare pe benzină sau motorină
|
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă
Geo-fennel garanție
Garanție 2 ani
Acumulator / incarcator 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Flex garanție
Garanție 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://originalflex.hu/hu/kiterjesztett-garancia
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Leica garanție
Disto 2+1 an
Lino 2+1 an
Acumulator / incarcator 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=ro#
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Leo garanție
Garanție 1 an
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Techtronic garanție
AEG scule 1+2 ani
Milwaukee acumulator 2 ani
Milwaukee incarcator 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://warranty.aeg-powertools.eu/ro-ro/registration
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Nilfisk garanție
Garanție 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Comandă reparație telefonic/ prin mail
dan.zgabei@nilfisk.com
+40735 179 270
De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factura
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație)
În caz de reparație garanțială Nilfisk România oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit.
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți la
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance/Pages/Services-maintenance.aspx
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance
Rothenberger garanție
Presa 1 an
Scule electrice 1 an
Aparate de inspecție 1 an
Acumulator / incarcator CAS 3 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Italia Star garanție
Bisonte 1 an
Imer 1 an
Montolit 1 an
Senci 1 an
Titan 1 an
Ford 1 an
Genmac 1 an
Technoplast 1 an
Washer 1 an
Wagner 1 an
Batmatic 1 an
Rokamat 1 an
Columbia 1 an
Rotair 1 an
Silla 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
+40755090519
+40758644374
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/
Ztrust garanție
Garanție 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Optimum garanție
Aircraft 1 an
Cleancraft 1 an
Metalcraft 1 an
Optimum 1 an
Scweisskraft 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
John Deere garanție
Garanție 2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Service-uri autorizate John Deere din România
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România
Metabo garanție
Scule si masini 3 ani
Acumulator / incarcator 3 ani
Inregistrare pentru garantie extinsa:
https://portal.metabo-service.com/ro-RO/service-ul-meu
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Gude garanție
Produse sub pret de achizitie 1500 LEI cu TVA >>> garantie 1 an
Produse cu pret de achizitie intre 1501 LEI si 4000 lei cu TVA >>> garantie 2 ani
Produse cu pret de achizitie peste 4001 LEI lei cu TVA >>> garantie 3 ani
Acumulator / incarcator 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Grundfos garanție
2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Bautool garanție
1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Senco garanție
Masini pneumatice Xtreme Pro 5 ani
Masini pneumatice Pro 1 an
Masini semi-pro 1 an
Masini cu cartus de gaz 2 ani pentru masini, 1 an pentru acumulatori
Masini de insurubat cu acumulator 5 ani pentru masini, 1 an pentru acumulator
Masini de batut cuie cu acumulator 2 ani pentru masini, 1 an pentru acumulator
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Iweld garanție
QUICKSILVER (produse industriale) 1 an
GORILLA (hobby, bricolaj, intreprinderi artizanale) 2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Panelectrode garantie
Garantie 2 ani
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei:
NU EXISTA
Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta prin email sau telefonic:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Pedrollo garantie
Garantie 2 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat (copie)
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat
Trimitem curier dupa produsul.
Husqvarna garantie
Garantie 1 an
Acumulator / incarcator 1 an
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA
Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.
Karcher garantie
Persoane juridice >>> garantie 1 an
Persoane fizice >>> garantie 2 ani
Acumulatori (persoane juridice) >>> 1 an
Acumulator (persoane fizice) >>> 2 an
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA
Contact pentru a trimite produsul defectat in service (email / telefon / online)
service.ro@karcher.com
Tel: +40 0372 245 415
https://www.kaercher.com/ro/servicii/home-garden/pick-up-service.html
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Procesul de reparare Home & Garden
1. Ambaleaza aparatul defect, inclusiv accesoriile acestuia, intr-o cutie de carton pentru a evita eventualele deteriorari pe durata transportului.
2. Ataseaza o scurta descriere a defectiunii ,bonul sau factura fiscala impreuna cu certificatul de garantie .
3. Daca aparatul se afla in garantie, contacteaza serviciul gratuit de colectare Pick-up Service.
Pentru aparatele aflate in regim de post-garantie, pentru serviciul de Pick-up Service se va percepe o taxa de 60 Ron+TVA
4. In cel mai scurt timp veti fi contactat de un inginer de service pentru confirmarea comenzii dvs.
5. Partenerii nostri din domeniul logisticii vor colecta aparatul de la dumneavoastra in scurt timp.
6. Dupa reparare, aparatul va fi returnat inapoi la dvs. in cel mai scurt timp posibil.
Garantie Wiha
Garantie 2 ani
Garantie extinsa
2+1 an (caz de inregistrare) pt. produsul Wiha speedE electric (44318) !
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA, cu exceptia produsului de mai sus!
https://www.wihatools.com/pages/register
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.