Garanție Bosch
Pentru scule electrice profesionale 3 ani
Pentru scule electrice de grădină 2+1 ani
Scule electrice de meșterit 2+1 ani
Pentru acumulatori și încărcător 3 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://webapp.bosch.de/warranty/locale.do

Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#


Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia-on-line/

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/

"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"

Dremel garanție
Garanție 2 ani

Înregistrare online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Puteți solicita reparația online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia-on-line/

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/

Makita garanție
Pentru scule profesionale 1+2 ani
Pentru scule de grădină 1+2 ani
Acumulator 1+1 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Dolmar garanție
garanție 1+2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Agrimotor garanție
Agrimotor 1 an
Rotalux 1 an
Pulverizator tip roabă 1 an
Altrad 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Bétaix garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Eurokomax garanție
AGT 1 an
Master 1 an
Orit 1 an 

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Zarges garanție
Garanție 10 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a sesiza un defect al produsului ne puteti contacta la:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


Documentele necesare:

Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.

Aqualift garanție
Aqualift 1 an
Calpeda 1 an
Zenit 1 an
Evak 1an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Tresz garanție
Arven 1 an
TR 1 an
Agrowatt 1 an
NTC 1 an
OMAER 1 an
Rabbit 1 an
Technoflex 1 an
Tower light 1 an
Jeonil 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

 

Betta garanție
Compresor 1 an
Pneutec sau alte unelte penumatice 6 luni

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +
40373780055 
Mobil: +40747674796


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Hód-welding garanție
B-FORCE 1 an
Deca 1 an
GYS 1 an
HW 1 an
Jasic 1 an
Mastroweld 1 an
MIG CO 1 an
Tecna 1 an
Aparat cu acumulator/ Acumulatori 6 luni

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Brennenstuhl garanție
Lanterna cu LED 2 ani
Prelungitoare pe tambur 3 ani
Alte produse 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Dewalt garanție
Dewalt 1+2 ani
Dewalt (Pistoale de bătut cuie, Compresoare și Generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani
Stanley Fatmax scule de mână 1 an
Acumulatoare și încărcătoare 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!


Înainte să expediați coletul verificați dacă produsul Dvs. a fost înregistrată la Dewalt pentru garanția extinsă + 2 ani, în caz contrar, în anumite cazuri se poate percepe aproximativ 150 lei cost transport catre partener service + cost diagnosticare, și dacă ignorați reparația.

Mai multe informații găsiți la
INFORMAŢII DESPRE GARANŢIE

Geo-fennel garanție
Garanție 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Flex garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

 

Leica garanție
Disto 2+1 ani
Lino 2+1 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=ro#

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Leo garanție
Garanție 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Techtronic garanție
AEG scule 1+2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://warranty.aeg-powertools.eu/ro-ro/registration

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

 

Nilfisk garanție

Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Comandă reparație telefonic/ prin mail
dan.zgabei@nilfisk.com
+40735 179 270

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factura
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Nilfisk România oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit.
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance/Pages/Services-maintenance.aspx
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance

Rothenberger garanție
Presa 1 an
Scule electrice 1 an
Aparate de inspecție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Italia Star garanție
Bisonte 1 an
Imer 1 an
Montolit 1 an
Senci 1 an
Titan 1 an
Ford 1 an
Genmac 1 an
Technoplast 1 an
Washer 1 an
Wagner 1 an
Batmatic 1 an
Rokamat 1 an
Columbia 1 an
Rotair 1 an
Silla 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
0755090519
0758644374

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/

Ztrust garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Optimum garanție
Aircraft 1 an
Cleancraft 1 an
Metalcraft 1 an
Optimum 1 an
Scweisskraft 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

John Deere garanție
Garanție 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Servicele autorizate John Deere din România

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România

Metabo garanție
Scule si masini 3 ani
Acumulatori 3 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://portal.metabo-service.com/ro-RO/service-portal/

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Gude garanție
Produse sub pret de achizitie 1500 LEI cu TVA >>> garantie 1 an
Produse cu pret de achizitie intre 1501 LEI si 4000 lei cu TVA >>> garantie 2 ani
Produse cu pret de achizitie peste 4001 LEI lei cu TVA >>> garantie 3 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Grundfos garanție
2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Bautool garanție
1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Senco garanție
 
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Xtreme Pro scule pneumatice 5 ani
Pro scule pneumatice 1 an
Semi-Pro scule 1 an
Pistoale de batut pe gaz 2 ani, /1 an pentru acumulator
Masini de insurubat pe acumulator 5 ani, / 1 an pentru acumulator
Pistoale de batut pe acumulator 2 ani, 1 an pentru acumulator

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Iweld garanție
QUICKSILVER (produse industriale) 1 an
GORILLA (hobby, bricolaj, intreprinderi artizanale) 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat legătura cu noi trebuie să trimiteți produsul defectat cu Nemo Expres la adresa: agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea, Str. Ogorului, nr. 2H, jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Puneți o hârtie scrisă cu problemele ce ați sesizat la produs.
Cheltuiala de transport către agentia teritoriala NEMO EXPRES Oradea este suportată de client, înapoi plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!