Bosch

Garanție Bosch

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Produse industriale: 2+1 ani (cu inregistrare)
Produse de gradinarit: 2+1 ani (cu inregistrare)
Produse hobby / bricolaj: 2+1 ani (cu inregistrare)
Accesorii industriale GBA (acumulatoare si incarcatoare): 3 ani (cu inregistrare)
Accesorii PBA pentru hobby/gradinarit (acumulatoare si incarcatoare): 2 ani (cu inregistrare)

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/pro360/

Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#


Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia/

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/
"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"

dremel

Dremel garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Produse electrice 2 + 1 an (cu inregistrare)
Acumulatori 1 an

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrare online pentru extinderea garanției
https://www.dremel.com/ro/ro/my-dremel/overview

Puteți solicita reparația online
https://www.dremel.com/ro/ro

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

TREBUIE DUS/TRIMIS LA UN SERVICE DE GARANȚIE
Acesta trebuie returnat sau trimis în întregime vânzătorului sau unuia dintre centrele de service enumerate pe WWW.DREMELEUROPE.COM, împreună cu dovada de cumpărare originală, care trebuie să includă data achiziției și descrierea produsului.

Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/

makita

Makita garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Pentru scule profesionale 1+2 ani (cu inregistrare)
Pentru scule de grădină 1+2 ani (cu inregistrare)
Acumulator 1+1 an (cu inregistrare)
Incarcator 1 an

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

dolmar_logo

Dolmar garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
1+2 ani (cu inregistrare)

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

agrimotor_logo

Agrimotor garanție

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
Agrimotor
Rotalux
Altrad

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

betaix_logo

Bétaix garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garanti

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

eurokomax_logo

Eurokomax garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Pentru produsele Master: 1+2 ani garantie cu inregistrare.

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse: 
AGT
Orit 
Aerial 
Beton Trowel
Eurokomax 
Enar
Deca

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://masterwarranty.danthermgroup.com/login

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:

vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat garantie extinsa

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

zarges

Zarges / Abru garanție
Garanție 10 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a sesiza un defect al produsului ne puteti contacta la:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare:

Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.

aqualift

Aqualift garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Garantia oferita de producator:

Aqualift 1 an
Calpeda 2 ani
Zenit 2 ani
Evak 1 an
Aquastrong 2 ani
Steel Pumps 1 an
PM Technology 2 ani
Water Technologies 1 an
Dynatech 1 an
Dreno 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

tresz

Tresz garanție

Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
Arven
Tresz 
NTC 
Ulbo
Bamo
Societa Tecno 
Orit 
Honda 3 ani
Technoflex
Jeonil 
Omaer
BTC 
Tower Light
SAN 
Cesar
Beta 
Kohler
Bauer 

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

betta

Betta garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Garantia oferita de producator:
Produse actionate cu aer comprimat: 6 luni
Compresoare cu surub: 3 ani / 18.000 ore de functionare
Pompe de compresor cu transmisie prin curea, in treapta simpla si dubla: 1 an

Alte produse:
Black+Decker 
Simply 

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel:
+40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

MASTROWELD KFT.

Mastroweld garanție
Garantia conform TCCG:

Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
HW 
Trafimet
MIG CO
Tecna
Deca
B-FORCE

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

 

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

brennenstuhl

Brennenstuhl garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In cazul defectarii produsului, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, noi asiguram sa trimitem curierul la Dvs. pentru ridicarea gratuita a echipamentului defectat, iar dupa reparatia acestuia inapoiem gratuit tot prin curier.
Va rugam sa ne lasati in cutie la un loc usor vizibil si accesibil urmatoarele: - certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

dewalt

Dewalt garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Dewalt 1+2 ani (cu inregistrare)
Dewalt (pistoale de bătut cuie, compresoare și generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie


Înregistrarea online pentru EXTINDEREA GARANTIEI IN in max. 28 zile de la data cumpararii
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:

Nume partener service autorizat

Adresă sediu central

Număr de telefon

Adresă email

service central

Link pagină internet

 

 

Categorii produse asistate

 

Yalco  Romania Srl

 București, Sector 2 Șoseaua Pipera nr 48

0730522656

service@yalco.ro

https://www.yalco.ro/contactati-ne

Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare  benzină sau motorină

 

Edelweiss Group Srl/Scule.ro

București, Sector 6

Str. Drumul Osiei, Nr. 76

021 319 13 10

service@edelweissgrup.ro

https://edelweissgrup.ro/infocenter/service

Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare  benzină sau motorină

ADN Com Autoserv S.R.L.

București,Sector 6, str. Mărgeanului, nr. 107A

 

0766 078 532

office@adn-facom.ro

 

https://adn-facom.ro/wp/contact/

Onorează comenzi și pentru unelte din Germania, Regatul Unit sau SUA

Epinvest

Cluj, Florești

Str. Avram Iancu 502-504

 

0755 025 863

service@epinvest.ro  

 

 

https://epinvest.ro/contact

 

Gama completă

Triton Srl

Constanța

B-dul Aurel Vlaicu, Nr. 217

0758 253 610

bucuresti@triton.com.ro

https://www.triton.com.ro/contact

Gama completă

ABC Unelte/ABC International SRL

 

Tulcea, Str CD Gherea, Nr 5, Bl 1, Parter

 

0784.863.583

https://abcunelte.ro/content/2-contact

 

Gama completă

Pentru locația în România al  magazinelor și centrelor de service vă rugăm accesați link-urile din tabel

 

Yalco și Edelweiss din București sunt singurii parteneri de service, care oferă asistență pentru generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare pe  benzină sau motorină

 

 


Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Mai multe informatii gasiti:
https://www.dewalt.ro/asistenta/garantie

geofennel

Geo-fennel garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:
Geo-fennel: 3 ani
Green Liner: 3 ani
Baier: 1 an

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

 

originalflex

Flex garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2+1 ani (cu inregistrare)
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://originalflex.hu/hu/kiterjesztett-garancia

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

leica logo

Leica garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:

Numele gamei de produse

Durata garantiei / aniExtensie garantie +1 an
Telemetre laser Disto D1, D110, D2, X3, X4, D510, D810, S9102da
Telemetru laser Disto One1nu
Nivele laser liniare Lino2da
Nivele optice NA3001-
Nivele optice NA5002da
Nivele optice NA7002da
Nivele digitale Sprinter2-
Nivele rotative Rugby 6003-
Nivel rotativ Rugby 6805-
Nivele rotative Rugby CLH si CLA5-
Receptoare Rod Eye si COMBO3-
Receptor RGR 2002da
Nivele pentru canalizare Piper5-
Receptoare LMR1-
MC200 Depthmaster1-
Acumulatori Li-Ion2-
Detectoare de utilitati DD1001-
Detectoare de utilitati DD200, DD3003-
Generatoare de semnal DA1-
Detector de cabluri DT1002-
Accesorii si componente11

 

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse: 
Ansmann
Prexiso

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://leica-geosystems.com/products/disto-and-leica-lino/disto-warranty

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

Leo logo

Leo garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

 

rothenberger_logo

Rothenberger garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse: 
Ruko

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

italia_logo

Italia Star garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
Bisonte 
Imer
Montolit
Senci
Titan
Ford 
Genmac
Tekcnoplast
Washer
Wagner
Batmatic
Rokamat
Columbia
Rotair
Silla


Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
+40755090519
+40758644374

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/

ztrust logo

Ztrust garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

ZIVtec garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

optimum logo

Optimum garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
Metallkraft 
Holzstar
Aircraft 
Optimum
Unicraft 
Cleancraft 
Schweisskraft 
Holzkraft

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

john deere logo

John Deere garanție
Pentru persoane juridice: 2 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse:
Sabo

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Service-uri autorizate John Deere din România

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România

metabo logo

Metabo garanție

Garantia oferita de producator:
Scule si masini 1+2 ani (cu integistrare)
Acumulator / incarcator 1+2 ani (cu integistrare)

Inregistrare pentru garantie extinsa:
https://portal.metabo-service.com/ro-RO/service-ul-meu

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

gude logo

Gude garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

grundfos logo

Grundfos garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

bautool logo

Bautool / Sigma garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

senco logo

Senco garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie


Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

iweld logo

Iweld garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Garantia oferita de producator:
QUICKSILVER (echipamente industriale): 1 an garantie
GORILLA (utilaje hobby, bricolaj, semi-profesionale): 2 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Certificat de garanție completat

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

panelectrode logo

Panelectrode garantie

Garantia oferita de producator:
2 ani garantie pentru urmatoarele aparate de sudura:
MMA 120 Digital VRD, MMA 160 MAX, MMA 200 Pro, MMA PULSE 200, MIG/MMA 160 SYN, MIG/MMA 200 D, ZEUS 200 LCD 4x4, ZEUS 200 HF DC
3 ani garantie pentru urmatoarele aparate de sudura:
ZEUS 200 Double Pulse (4x4), ZEUS 300 Double Pulse, ZEUS 400 Double Pulse
2 ani garantie pentru urmatoarele masti de sudura automate:
PanShield 2000, ZEUS SHIELD 4000

*Garantia se aplica exclusiv echipamentului. Nu se aplica pieselor de schimb sau componentelor consumabile incluse in pachet!

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei:
NU EXISTA

Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta prin email sau telefonic:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

pedrollo_asztali

Pedrollo garantie
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat (copie)

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

husqvarna logo

Husqvarna garantie
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA

Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

karcher logo

Karcher garantie

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
https://www.kaercher.com/ro/servicii/asistenta/garantie-extinsa.html
https://www.kaercher.com/ro/servicii/professional/garantie-extinsa-pentru-aparate-professional.html

Contact pentru a trimite produsul defectat in service (email / telefon / online)
service.ro@karcher.com
Tel: +40 0372 245 415
https://www.kaercher.com/ro/servicii/home-garden/pick-up-service.html

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garantie

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

Procesul de reparare Home & Garden

1. Ambaleaza aparatul defect, inclusiv accesoriile acestuia, intr-o cutie de carton pentru a evita eventualele deteriorari pe durata transportului.

2. Ataseaza o scurta descriere a defectiunii ,bonul sau factura fiscala impreuna cu certificatul de garantie .

3. Daca aparatul se afla in garantie, contacteaza serviciul gratuit de colectare Pick-up Service

    Pentru aparatele aflate in regim de post-garantie, pentru serviciul de Pick-up Service se va percepe o taxa de 60 Ron+TVA 

4. In cel mai scurt timp veti fi contactat de un inginer de service pentru confirmarea comenzii dvs.

5. Partenerii nostri din domeniul logisticii vor colecta aparatul de la dumneavoastra in scurt timp.

6. Dupa reparare, aparatul va fi returnat inapoi la dvs. in cel mai scurt timp posibil.

Wiha garancia logo

Garantie Wiha
Garantie 2 ani

Garantie extinsa
2+1 an (caz de inregistrare)  pt. produsul Wiha speedE electric (44318) !

Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA, cu exceptia produsului de mai sus!
https://www.wihatools.com/pages/register


Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

HiKOKI garancia logo

HiKOKI garantie
Pentru scule 1 an
3 ani (cu inregistrare), + 2 ani pentru unele motoare fara perii de carbon

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.