Garanție Bosch
Pentru scule electrice profesionale 3 ani
Pentru scule electrice de grădină 2+1 ani
Scule electrice de meșterit 2+1 ani
Pentru acumulatori și încărcător 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://webapp.bosch.de/warranty/locale.do

Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#


Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia-on-line/

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/

"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"

Dremel garanție
Garanție 2 ani

Înregistrare online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Puteți solicita reparația online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia-on-line/

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/

Makita garanție
Pentru scule profesionale 1+2 ani
Pentru scule de grădină 1+2 ani
Acumulator 1+1 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu este necesar, noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Dolmar garanție
garanție 1+2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu este necesar, noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Agrimotor garanție
Agrimotor 1 an
Rotalux 1 an
Pulverizator tip roabă 1 an
Altrad 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Bétaix garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Eurokomax garanție
AGT 1 an
Master 1 an
Orit 1 an 

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Zarges garanție
Garanție 10 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:

Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.

Aqualift garanție
Aqualift 1 an
Calpeda 1 an
Zenit 1 an
Evak 1an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Tresz garanție
Arven 1 an
TR 1 an
Agrowatt 1 an
NTC 1 an
OMAER 1 an
Rabbit 1 an
Technoflex 1 an
Tower light 1 an
Jeonil 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?

Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Betta garanție
Compresor 1 an
Pneutec sau alte unelte penumatice 6 luni

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +
40373780055 
Mobil: +40747674796


De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Hód-welding garanție
B-FORCE 1 an
Deca 1 an
GYS 1 an
HW 1 an
Jasic 1 an
Mastroweld 1 an
MIG CO 1 an
Tecna 1 an
Aparat cu acumulator/ Acumulatori 6 luni

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Brennenstuhl garanție
Lanterna cu LED 2 ani
Prelungitoare pe tambur 3 ani
Alte produse 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Dewalt garanție
Dewalt 1+2 ani
Dewalt (Pistoale de bătut cuie, Compresoare și Generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani
Stanley Fatmax scule de mână 1 an
Acumulatoare și încărcătoare 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796


De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă


Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!


Înainte să expediați coletul verificați dacă produsul Dvs. a fost înregistrată la Dewalt pentru garanția extinsă + 2 ani, în caz contrar, în anumite cazuri se poate percepe aproximativ 150 lei cost transport catre partener service + cost diagnosticare, și dacă ignorați reparația.

Mai multe informații găsiți la
INFORMAŢII DESPRE GARANŢIE

Geo-fennel garanție
Garanție 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Flex garanție
Garanție 1+2 ani

Nu se acordă garanția extinsă cu 2 ani pentru următoarele
• polizoare unghiulare sub putere nominală 900 W
• scule cu alimentare centrală cu apă
• Aparatele de măsură cu laser
• echipamente cu acumulator (încărcător, lanternă, jachetă, adaptor)
• radio cu acumulator

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu este necesar, noi facem înregistrarea pe siteul producătorului, la ziua în care predăm produsul comandat la curier

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Leica garanție
Disto 2+1 ani
Lino 2+1 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=ro#

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Leo garanție
Garanție 1 an

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Techtronic garanție
AEG scule 1+2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://warranty.aeg-powertools.eu/ro-ro/registration

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

 

Nilfisk garanție

Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Comandă reparație telefonic/ prin mail
dan.zgabei@nilfisk.com
+40735 179 270

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factura
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație) 
În caz de reparație garanțială Nilfisk România oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit.
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.

Mai multe informații găsiți la
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance/Pages/Services-maintenance.aspx
https://www.nilfisk.com/ro-ro/services/services-maintenance

Rothenberger garanție
Presa 1 an
Scule electrice 1 an
Aparate de inspecție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Italia Star garanție
Bisonte 1 an
Imer 1 an
Montolit 1 an
Senci 1 an
Titan 1 an
Ford 1 an
Genmac 1 an
Technoplast 1 an
Washer 1 an
Wagner 1 an
Batmatic 1 an
Rokamat 1 an
Columbia 1 an
Rotair 1 an
Silla 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
0755090519
0758644374

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/

Ztrust garanție
Garanție 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

Optimum garanție
Aircraft 1 an
Cleancraft 1 an
Metalcraft 1 an
Optimum 1 an
Scweisskraft 1 an

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!

John Deere garanție
Garanție 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Servicele autorizate John Deere din România

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România

Iweld garanție
Iweld 1 an
GORILLA® aparat de sudură, ARC 160 MINI,  HEAVY DUTY 250 IGBT, HEAVY DUTY 315 IGBT 2 ani

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40373780055
Mobil: +40747674796

De ce documente am nevoie pentru a trimite echipamentul în service?
Factură
Certificat de garanție

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
După ce ați luat contactul cu noi trebuie să trimiteți înapoi produsul cu URGENT CARGUS pe adresa: Sediu curierat Urgent-Cargus Oradea, Sos. Borsului, Nr. 56., jud. Bihor, România în atenția Zákány Szerszámház Kft.
Treceți la o hârtie/ scrieți pe mail ce problemă ați observat.
Cheltuiala transportului către Sediu Urgent Cargus Oradea este suportată de către client, încoace plătim noi*. (*în cazul reparațiilor garanțiale)
Trimiteti un email cu nr de AWB, dupa ce ati expediat coletul spre noi!