
Garanție Bosch
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Produse industriale: 2+1 ani (cu inregistrare)
Produse de gradinarit: 2+1 ani (cu inregistrare)
Produse hobby / bricolaj: 2+1 ani (cu inregistrare)
Accesorii industriale GBA (acumulatoare si incarcatoare): 3 ani (cu inregistrare)
Accesorii PBA pentru hobby/gradinarit (acumulatoare si incarcatoare): 2 ani (cu inregistrare)
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Scule electrice profesionale
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/pro360/
Scule electrice de meșterit, de grădină sau a aparatului de măsura achiziționat:
https://www.bosch-diy.com/ro/ro/my-bosch/overview#
Comandă reparație online
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/asistenta-service-post-vanzare/servicii-de-reparatii/comanda-reparatia/
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
SERVICIUL DE TIP PICK UP AND RETURN (preluarea produsului defect de la client via curier și returnarea acestuia dupa reparație)
În caz de reparație garanțială Bosch Service Center oferă preluarea coletului de la Dvs gratuit: Comandă reparație online
În cazul în care cumpărătorul trimite unealta către vânzător sau la un centru de service, cheltuiala și riscul transportului rămâne pe sarcina clientului.
Mai multe informații găsiți la
https://www.bosch-professional.com/ro/ro/service/garantie/
"Condiții de acordare garanție extinsă 3 ani pentru scule electrice"
"Condiții de acordare 2 ani pentru acumulatori și încărcătoarele acestora"

Dremel garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Produse electrice 2 + 1 an (cu inregistrare)
Acumulatori 1 an
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrare online pentru extinderea garanției
https://www.dremel.com/ro/ro/my-dremel/overview
Puteți solicita reparația online
https://www.dremel.com/ro/ro
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
TREBUIE DUS/TRIMIS LA UN SERVICE DE GARANȚIE
Acesta trebuie returnat sau trimis în întregime vânzătorului sau unuia dintre centrele de service enumerate pe WWW.DREMELEUROPE.COM, împreună cu dovada de cumpărare originală, care trebuie să includă data achiziției și descrierea produsului.
Mai multe informații găsiți
https://www.dremeleurope.com/ro/ro/suport/serviciul-relatii-cu-clientii/garantie/

Makita garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Pentru scule profesionale 1+2 ani (cu inregistrare)
Pentru scule de grădină 1+2 ani (cu inregistrare)
Acumulator 1+1 an (cu inregistrare)
Incarcator 1 an
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Dolmar garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
1+2 ani (cu inregistrare)
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Agrimotor garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Agrimotor
Rotalux
Altrad
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Bétaix garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garanti
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Eurokomax garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Pentru produsele Master: 1+2 ani garantie cu inregistrare.
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
AGT
Orit
Aerial
Beton Trowel
Eurokomax
Enar
Deca
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://masterwarranty.danthermgroup.com/login
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat garantie extinsa
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Zarges / Abru garanție
Garanție 10 ani
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a sesiza un defect al produsului ne puteti contacta la:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Clientul trebuie să dovedească prezența unei defecțiune cu poze trimise prin email.
Garanție acordată de producător. În caz de defecțiune producătorul ZARGES va examina produsul, și va decide dacă defectul este acoperit de garanție sau nu.

Aqualift garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Garantia oferita de producator:
Aqualift 1 an
Calpeda 2 ani
Zenit 2 ani
Evak 1 an
Aquastrong 2 ani
Steel Pumps 1 an
PM Technology 2 ani
Water Technologies 1 an
Dynatech 1 an
Dreno 1 an
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Tresz garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Arven
Tresz
NTC
Ulbo
Bamo
Societa Tecno
Orit
Honda 3 ani
Technoflex
Jeonil
Omaer
BTC
Tower Light
SAN
Cesar
Beta
Kohler
Bauer
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Betta garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Garantia oferita de producator:
Produse actionate cu aer comprimat: 6 luni
Compresoare cu surub: 3 ani / 18.000 ore de functionare
Pompe de compresor cu transmisie prin curea, in treapta simpla si dubla: 1 an
Alte produse:
Black+Decker
Simply
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mastroweld garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
HW
Trafimet
MIG CO
Tecna
Deca
B-FORCE
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Brennenstuhl garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In cazul defectarii produsului, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, noi asiguram sa trimitem curierul la Dvs. pentru ridicarea gratuita a echipamentului defectat, iar dupa reparatia acestuia inapoiem gratuit tot prin curier.
Va rugam sa ne lasati in cutie la un loc usor vizibil si accesibil urmatoarele: - certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata
Trimiteti un email cu nr de AWB, după ce ati expediat coletul spre noi!

Dewalt garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Dewalt 1+2 ani (cu inregistrare)
Dewalt (pistoale de bătut cuie, compresoare și generatoare) 1 an
Stanley Fatmax 1+2 ani
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru EXTINDEREA GARANTIEI IN in max. 28 zile de la data cumpararii
https://www.dewalt.ro/3/
https://www.dewalt.ro/mydewalt/register/
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Nume partener service autorizat | Adresă sediu central | Număr de telefon Adresă email service central | Link pagină internet
| Categorii produse asistate |
Yalco Romania Srl | București, Sector 2 Șoseaua Pipera nr 48 | 0730522656 service@yalco.ro | Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare benzină sau motorină | |
Edelweiss Group Srl/Scule.ro | București, Sector 6 Str. Drumul Osiei, Nr. 76 | 021 319 13 10 service@edelweissgrup.ro | Inclusiv generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare benzină sau motorină | |
ADN Com Autoserv S.R.L. | București,Sector 6, str. Mărgeanului, nr. 107A
| 0766 078 532
| Onorează comenzi și pentru unelte din Germania, Regatul Unit sau SUA | |
Epinvest | Cluj, Florești Str. Avram Iancu 502-504
| 0755 025 863 service@epinvest.ro
|
Gama completă | |
Triton Srl | Constanța B-dul Aurel Vlaicu, Nr. 217 | bucuresti@triton.com.ro | Gama completă | |
ABC Unelte/ABC International SRL |
Tulcea, Str CD Gherea, Nr 5, Bl 1, Parter
|
Gama completă | ||
Pentru locația în România al magazinelor și centrelor de service vă rugăm accesați link-urile din tabel
Yalco și Edelweiss din București sunt singurii parteneri de service, care oferă asistență pentru generatoare, compresoare, mașini de spălat sub presiune, unelte cu tip de alimentare pe benzină sau motorină
|
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Certificat de înregistrare pentru garanție extinsă
Mai multe informatii gasiti:
https://www.dewalt.ro/asistenta/garantie

Geo-fennel garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Geo-fennel: 3 ani
Green Liner: 3 ani
Baier: 1 an
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Flex garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2+1 ani (cu inregistrare)
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://originalflex.hu/hu/kiterjesztett-garancia
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Leica garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Numele gamei de produse | Durata garantiei / ani | Extensie garantie +1 an |
Telemetre laser Disto D1, D110, D2, X3, X4, D510, D810, S910 | 2 | da |
Telemetru laser Disto One | 1 | nu |
Nivele laser liniare Lino | 2 | da |
Nivele optice NA300 | 1 | - |
Nivele optice NA500 | 2 | da |
Nivele optice NA700 | 2 | da |
Nivele digitale Sprinter | 2 | - |
Nivele rotative Rugby 600 | 3 | - |
Nivel rotativ Rugby 680 | 5 | - |
Nivele rotative Rugby CLH si CLA | 5 | - |
Receptoare Rod Eye si COMBO | 3 | - |
Receptor RGR 200 | 2 | da |
Nivele pentru canalizare Piper | 5 | - |
Receptoare LMR | 1 | - |
MC200 Depthmaster | 1 | - |
Acumulatori Li-Ion | 2 | - |
Detectoare de utilitati DD100 | 1 | - |
Detectoare de utilitati DD200, DD300 | 3 | - |
Generatoare de semnal DA | 1 | - |
Detector de cabluri DT100 | 2 | - |
Accesorii si componente | 1 | 1 |
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Ansmann
Prexiso
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://leica-geosystems.com/products/disto-and-leica-lino/disto-warranty
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Leo garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Rothenberger garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Ruko
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Italia Star garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Bisonte
Imer
Montolit
Senci
Titan
Ford
Genmac
Tekcnoplast
Washer
Wagner
Batmatic
Rokamat
Columbia
Rotair
Silla
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
service@italiastar.ro
+40755090519
+40758644374
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Formular solicitare garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Informații la
https://www.italiastar.ro/service/

Ztrust garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
ZIVtec garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Optimum garanție
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Metallkraft
Holzstar
Aircraft
Optimum
Unicraft
Cleancraft
Schweisskraft
Holzkraft
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

John Deere garanție
Pentru persoane juridice: 2 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Sabo
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
Regăsiți cel mai apropiat service center John Deere la dvs, aici
Service-uri autorizate John Deere din România
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Procesul-verbal de predare-primire întocmit de distribuitor
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Vedeti lista aici:
Servicele autorizate John Deere din România

Metabo garanție
Garantia oferita de producator:
Scule si masini 1+2 ani (cu integistrare)
Acumulator / incarcator 1+2 ani (cu integistrare)
Inregistrare pentru garantie extinsa:
https://portal.metabo-service.com/ro-RO/service-ul-meu
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Gude garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Grundfos garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
NU EXISTĂ
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Bautool / Sigma garanție
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Senco garanție
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Iweld garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Garantia oferita de producator:
QUICKSILVER (echipamente industriale): 1 an garantie
GORILLA (utilaje hobby, bricolaj, semi-profesionale): 2 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Certificat de garanție completat
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Panelectrode garantie
Garantia oferita de producator:
2 ani garantie pentru urmatoarele aparate de sudura:
MMA 120 Digital VRD, MMA 160 MAX, MMA 200 Pro, MMA PULSE 200, MIG/MMA 160 SYN, MIG/MMA 200 D, ZEUS 200 LCD 4x4, ZEUS 200 HF DC
3 ani garantie pentru urmatoarele aparate de sudura:
ZEUS 200 Double Pulse (4x4), ZEUS 300 Double Pulse, ZEUS 400 Double Pulse
2 ani garantie pentru urmatoarele masti de sudura automate:
PanShield 2000, ZEUS SHIELD 4000
*Garantia se aplica exclusiv echipamentului. Nu se aplica pieselor de schimb sau componentelor consumabile incluse in pachet!
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei:
NU EXISTA
Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta prin email sau telefonic:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Pedrollo garantie
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Nu exista
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garanție completat (copie)
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Husqvarna garantie
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA
Pentru a trimite produsul defectat in service ne puteti contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Karcher garantie
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
https://www.kaercher.com/ro/servicii/asistenta/garantie-extinsa.html
https://www.kaercher.com/ro/servicii/professional/garantie-extinsa-pentru-aparate-professional.html
Contact pentru a trimite produsul defectat in service (email / telefon / online)
service.ro@karcher.com
Tel: +40 0372 245 415
https://www.kaercher.com/ro/servicii/home-garden/pick-up-service.html
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Procesul de reparare Home & Garden
1. Ambaleaza aparatul defect, inclusiv accesoriile acestuia, intr-o cutie de carton pentru a evita eventualele deteriorari pe durata transportului.
2. Ataseaza o scurta descriere a defectiunii ,bonul sau factura fiscala impreuna cu certificatul de garantie .
3. Daca aparatul se afla in garantie, contacteaza serviciul gratuit de colectare Pick-up Service.
Pentru aparatele aflate in regim de post-garantie, pentru serviciul de Pick-up Service se va percepe o taxa de 60 Ron+TVA
4. In cel mai scurt timp veti fi contactat de un inginer de service pentru confirmarea comenzii dvs.
5. Partenerii nostri din domeniul logisticii vor colecta aparatul de la dumneavoastra in scurt timp.
6. Dupa reparare, aparatul va fi returnat inapoi la dvs. in cel mai scurt timp posibil.

Garantie Wiha
Garantie 2 ani
Garantie extinsa
2+1 an (caz de inregistrare) pt. produsul Wiha speedE electric (44318) !
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
NU EXISTA, cu exceptia produsului de mai sus!
https://www.wihatools.com/pages/register
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau telefonic:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factura
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

HiKOKI garantie
Pentru scule 1 an
3 ani (cu inregistrare), + 2 ani pentru unele motoare fara perii de carbon
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.