HiKOKI garancia logo

HiKOKI garantie
Pentru scule 1 an
3 ani (cu inregistrare), + 2 ani pentru unele motoare fara perii de carbon

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
Noi inregistram produsul pe site-ul producatorului in ziua in care predam produsul comandat la curier.

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta prin mail sau prin telefon:
email: vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură

Garanția standard emisă
Certificat de garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.