
Karcher garantie
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Inregistrarea online pentru extinderea garantiei
https://www.kaercher.com/ro/servicii/asistenta/garantie-extinsa.html
https://www.kaercher.com/ro/servicii/professional/garantie-extinsa-pentru-aparate-professional.html
Contact pentru a trimite produsul defectat in service (email / telefon / online)
service.ro@karcher.com
Tel: +40 0372 245 415
https://www.kaercher.com/ro/servicii/home-garden/pick-up-service.html
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service
Factura
Certificat de garantie
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
Procesul de reparare Home & Garden
1. Ambaleaza aparatul defect, inclusiv accesoriile acestuia, intr-o cutie de carton pentru a evita eventualele deteriorari pe durata transportului.
2. Ataseaza o scurta descriere a defectiunii ,bonul sau factura fiscala impreuna cu certificatul de garantie .
3. Daca aparatul se afla in garantie, contacteaza serviciul gratuit de colectare Pick-up Service.
Pentru aparatele aflate in regim de post-garantie, pentru serviciul de Pick-up Service se va percepe o taxa de 60 Ron+TVA
4. In cel mai scurt timp veti fi contactat de un inginer de service pentru confirmarea comenzii dvs.
5. Partenerii nostri din domeniul logisticii vor colecta aparatul de la dumneavoastra in scurt timp.
6. Dupa reparare, aparatul va fi returnat inapoi la dvs. in cel mai scurt timp posibil.