
Leica garanție
*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!
Garantia oferita de producator:
Numele gamei de produse | Durata garantiei / ani | Extensie garantie +1 an |
Telemetre laser Disto D1, D110, D2, X3, X4, D510, D810, S910 | 2 | da |
Telemetru laser Disto One | 1 | nu |
Nivele laser liniare Lino | 2 | da |
Nivele optice NA300 | 1 | - |
Nivele optice NA500 | 2 | da |
Nivele optice NA700 | 2 | da |
Nivele digitale Sprinter | 2 | - |
Nivele rotative Rugby 600 | 3 | - |
Nivel rotativ Rugby 680 | 5 | - |
Nivele rotative Rugby CLH si CLA | 5 | - |
Receptoare Rod Eye si COMBO | 3 | - |
Receptor RGR 200 | 2 | da |
Nivele pentru canalizare Piper | 5 | - |
Receptoare LMR | 1 | - |
MC200 Depthmaster | 1 | - |
Acumulatori Li-Ion | 2 | - |
Detectoare de utilitati DD100 | 1 | - |
Detectoare de utilitati DD200, DD300 | 3 | - |
Generatoare de semnal DA | 1 | - |
Detector de cabluri DT100 | 2 | - |
Accesorii si componente | 1 | 1 |
Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie
Alte produse:
Ansmann
Prexiso
Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://leica-geosystems.com/products/disto-and-leica-lino/disto-warranty
Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238
Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă
Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?
In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro
Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra.
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.