leica logo

Leica garanție

*Intotdeauna va fi valabila garantia care este mai avantajoasa pentru persoana fizica sau juridica!

Garantia oferita de producator:

Numele gamei de produse

Durata garantiei / aniExtensie garantie +1 an
Telemetre laser Disto D1, D110, D2, X3, X4, D510, D810, S9102da
Telemetru laser Disto One1nu
Nivele laser liniare Lino2da
Nivele optice NA3001-
Nivele optice NA5002da
Nivele optice NA7002da
Nivele digitale Sprinter2-
Nivele rotative Rugby 6003-
Nivel rotativ Rugby 6805-
Nivele rotative Rugby CLH si CLA5-
Receptoare Rod Eye si COMBO3-
Receptor RGR 2002da
Nivele pentru canalizare Piper5-
Receptoare LMR1-
MC200 Depthmaster1-
Acumulatori Li-Ion2-
Detectoare de utilitati DD1001-
Detectoare de utilitati DD200, DD3003-
Generatoare de semnal DA1-
Detector de cabluri DT1002-
Accesorii si componente11

 

Garantia conform TCCG:
Pentru persoane juridice: 1 an garantie
Pentru persoane fizice:
Pentru produse cu pret intre 150 si 3500 lei: 2 ani garantie
Pentru produse cu pret peste 3500 lei: 3 ani garantie

Alte produse: 
Ansmann
Prexiso

Înregistrarea online pentru extinderea garanției
https://leica-geosystems.com/products/disto-and-leica-lino/disto-warranty

Pentru a trimite produsul defectat în service ne puteți contacta:
vanzari@zivtool.ro
Tel: +40377102238

Documentele necesare pentru a trimite un produs defectat in service:
Factură
Certificat pentru garanție extinsă

Cum procedez pentru a fi reparat produsul defectat?

In caz de defectiune garantiala, este important sa ne anuntati la adresa de email: vanzari@zivtool.ro

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa Dvs. si trimiterea inapoi reparat, va fi facuta si suportata de catre firma noastra. 
Va rugam sa fie insotit impreuna cu produsul si urmatoarele documente la un loc usor vizibil si accesibil: certificatul de garantie in original; - copie dupa factura; - o hartie cu observatiile dvs, referitor la problema constatata.
Dupa expedierea coletului, trimiteti nr. AWB pe adresa mai sus mentionata.

 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.